مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-16اقتصادي

تخلیه انبار کالاهای متروکه گمرک فرودگاه امام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل اکبرپور مدیرکل کمرگ فرودگاه امام با بیان اینکه درآمد گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان بود، - مدیرکل گمرک فرودگاه امام از تحویل همه کالا های متروکه موجود در انبار های این فرودگاه به سازمان اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل اکبرپور مدیرکل کمرگ فرودگاه امام با بیان اینکه درآمد گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان بود، گفت: در 4.

5 ماهه نخست امسال حدود 4 هزار میلیارد تومان گمرک فرودگاه امام درآمد داشته که رشد 147 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد کالا های وارداتی به گمرک را کالا های اساسی، ماشین آلات تولید و قطعات ماشین آلات خط تولید تشکیل می دهند، ادامه داد: از این گمرک صادرات به مقاصد مختلف انجام می شود و در کالا هایی مانند رادیاتور، سینک ظرفشویی، لامپ اتاق عمل و امثال آن که قبلاً واردکننده بودیم الان به صادرکننده به کشور های اروپایی تبدیل شده ایم.

اکبرپور به بخشنامه های متعدد، خلق الساعه و دست و پاگیر مانع از حمایت از تولید اشاره و اظهار کرد: گمرک برای حمایت از تولید بسته های تشویقی تنظیم کرده، مثلاً برای صادرکنندگان خوشنام ضمانتنامه های با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه انبار کالاهای متروکه گمرک فرودگاه امام

تخلیه انبار کالاهای متروکه گمرک فرودگاه امام