مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-16اقتصادي

فنلاند، کشوری با جذابیت های پنهان و آشکار


شرکت خدمات مسافرتی نیکا گشت که هم اکنون نام خود را  با رکورد اجرای بیش از 530 تور در مسیر اروپا، استرالیا و برزیل، بر سر زبان ها انداخته است، یکی از شرکت های موفق در زمینه کاری خود است که گردشگران را در زمینه هایی چون اخذ سریع ویزا، خدمات حضوری و آنلاین صدور بلیت، تهیه اقامتگاه و خدمات شبانه روزی دیگر یاری می کند.

این شرکت که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است، در ردیف معدود شرکت های فعال عضو یاتا قرار دارد  که در عین حال یکی از اعضای موثر جامعه تورگردانان ایران نیز هست.

شما بدون دغدغه می توانید نیکا گشت را به عنوان اولین انتخاب ارائه خدمات مسافرتی انتخاب کنید چون این شرکت با تجربه بالایی در امور سفارت هایی چون فنلاند، مجارستان، سوییس، استرالیا، لهستان، برزیل و جمهوری چک فعالیت دارد.

به این معنی که شما به محض انتخاب هر کدام از کشورهای یاد شده می توانید به صورت انفرادی یا گروهی، بدون تعیین وقت قبلی، مقدمات سفرتان را به راحتی فراهم کنید.

در این فرصت قصد داریم یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان برای سفر، یعنی کشور فنلاند را زیر ذره بین ببریم و با جذابیت هایش آشنا شویم.

  سفر به فنلاند، پیشنهاد ویژه نیکا گشت کارشناسان نیکا گشت، عمده توان خود را به کار گرفته اند تا با شناسایی دقیق جذابیت های هر کشور، گردشگران را در همه ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنلاند، کشوری با جذابیت های پنهان و آشکار

فنلاند، کشوری با جذابیت های پنهان و آشکار