مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-16اجتماعي

30 درصد مدارس تایباد تخریبی هستند


از 206 مدرسه سطح این شهرستان 30 درصد آنها تخریبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، محمود افکن پور مدیر آموزش و پرورش تایباد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تعداد 206 مدرسه در تایباد وجود دارد که 30 درصد آنها تخریبی و 70 درصد نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

وی افزود: هم اکنون 24 کلاس کانکسی در کل شهرستان وجود دارد که 9 کلاس در شهر تایباد و 15 کلاس در شهرهای کاریز، مشهدریزه و روستاها هستند.

مدیر آموزش و پرورش تایباد در خصوص سرانه فضای آموزشی بیان کرد: در خراسان رضوی سرانه فضای آموزشی 2/16 متر مربع به ازای هر دانش آموز می باشد که در تایباد این میزان یک و نیم متر مربع به ازای هر دانش آموز است و خود پایین بودن شهرستان از متوسط استانی را نشان می دهد.

افکن پور به طرح های عمرانی آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 24 طرح عمرانی در حال ساخت در سطح شهرستان وجود دارد که در هفته دولت امسال سه مدرسه خیرساز در روستاهای پلبند، اَستای و ارزنچه علیا افتتاح خواهند شد.

وی اظهار کرد: همچنین از این تعداد طرح ها و مدارس در حال ساخت، پنج طرح قبل از آغاز مدارس و چهار طرح تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر آموزش و پرورش تایباد با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 2 هزار و 110 دانش آموز برای ورود به مقطع متوسطه ترک تحصیل کرده اند، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مدارس تایباد تخریبی هستند

30 درصد مدارس تایباد تخریبی هستند