مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-16سياسي

وحشت دشمنان و منافقان کوردل از شهید همدانی


سردار شهید همدانی بزرگ مردی است که بعد چندین سال از شهادتش موجب ارعاب و وحشت دشمنان و منافقان کوردل شد و این نشان از این است که همانا خون شهیدان هم هویت بخش اند که اینگونه یاد و نام نهضت آفرینشان لرزه بر اندام سست و پوشالی دشمنان وفتنه گران افکنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان طی یادداشتی با اشاره به وقایع اخیر اهانت به سردار شهید همدانی توسط فتنه گران نوشت: کسانی که سابقه انقلابی داشتند و حتی از انقلابیون افراطی هم بودن بعد از مدتی ارزش ها، عقاید و گرایش های آن ها دگرگون شده است.

  برخی انقلابیون افراطی با تعلقات و آلودگی های مختلفی که به لحاظ اخلاقی، مالی، سیاسی، پیدا می کنند، با روحیه قدرت طلبی ولجاجت ها نسبت به دیگران یا بغض هایی که در آن ها شکل می گیرد به تدریج روحیات و ویژگی های انقلابی در آن ها استحاله می شود و دچار نوعی فروپاشی از درون می شوند.

  تحولاتی که در یک دوره بیست ساله در برخی از افراد ایجاد شد، کسی که اتفاقاً یک انقلابی افراطی بوده، حالا بعد از سی سال در انتخابات دهم کاندیدا می شود و جامعه از این بیست سال هیچ شناختی از او نداشت و تحولاتی که در این دوره بیست ساله در این فرد ایجاد شده کسی از آن مطلع نبود، معنای آن این است که این فرد ظرفیت لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت دشمنان و منافقان کوردل از شهید همدانی

وحشت دشمنان و منافقان کوردل از شهید همدانی