مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-16اقتصادي

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب


در سفره شهر نشینان دیگر جایگاه این ماده خوشمزه کم رنگ شده است تهیه این نوع محصول خانم های روستایی به روش های سنتی که خودشان می دانند آن را درست می نمایند.

شیره انگور به دلیل طعم شیرینی که دارد در استفاده آن از فرنی، نان های محلی، غذا های محلی، تخم مرغ و غیره ستفاده می کنند شیره انگور طبیعی خاصیت های فوق العاده ای دارد که در روند آن از خاک استفاده می کنند این محصول شیرین بعد امکان شکرک زدن را دارد و ممکن است به احتمال زیاد شکرک بزند یا به اصطلاح رس ببندد.

تصور اشتباه مردم بر این است که اگر شیره انگور شکرک بزند یعنی خراب شده است اما باید بدانید که این فکر اشتباه است شیره انگور هرچه شکرک بیشتری بزند نشانه از آن است که محصول شما طبیعی و خالص می باشد.

افرادی که دارای اشتهای کمی می باشند و کودکانی که هنگام غذا خوردن مادران را اذیت می کنند و میلی به غذا ندارند می توانند هرروز قبل از وعده های غذایی یک قاشق غذا خوری از شیره انگور استفاده کنند؛ این محصول باعث می شود که اشتها افرد زیاد شود البته باید به این مصوصع نیز اشاره شود که قیمت شیره انگور سفید نسبت به کیفیت بسیار متغیر می باشد.

افرادی که از کم خونی رنج می برند و همیشه از داروهای شیمیایی استفاده می کنند می توانند هر روز صبح ناشتا سه قاشق چای خوری با استفاده از شیره انگور این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب

قیمت شیره انگور سفید اصل ملایر خواص شیره انگور مرغوب