مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-16سياسي

چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در شهر جدید پرند برگزار شد


فرمانده سپاه ناحیه حیدر کرار پرند گفت: چهاردهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه شهر جدید پرند با توزیع یک هزار و پانصد سبد کالا به ارزش حدود هر بسته یک میلیون تومان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، سرهنگ سید سجاد حسینی فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند ظهر امروز در چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه شهر پرند اظهار کرد: در طول 43 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نعمت های بسیاری شامل ملت متدین ایران اسلامی شده است، که ما یقین داریم، بزرگترین نعمتی که شامل حال همه شده است نعمت بزرگ ولایت فقیه است.

  وی گفت: ثمرات و اقدامات راهبردی ولی فقیه در طول دوران انقلاب بر کسی پوشیده نیست و یکی از آن ها بنیان گذاری رزمایشی تحت عنوان مواسات و همدلی و کمک های مومنانه در دوران شیوع بیماری کرونا بوده است.

فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند افزود: امروز رزمایش کمک های مومنانه، به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است و در این جریان فرهنگی شهر پرند اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین و ادارات برقرار است.

  حسینی بیان کرد: در این مرحله بالغ بر یک هزار و پانصد سبد کالا به ارزش حدود یک میلیون تومان که در کل با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد تومان اقلامی تهیه شده است که امروز طی کاروان اعزامی رزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در شهر جدید پرند برگزار شد

چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در شهر جدید پرند برگزار شد