مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-16سياسي

آزمایشگاه غربالگری در خراسان شمالی تا یک ماه آینده راه اندازی می شود


مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی از راه اندازی آزمایشگاه غربالگری در استان تا یک ماه آینده خبر داد.

- هادی نوری، مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی که به مناسبت و زمان هایی که مطالبه ای مطرح شده و درخواست شده مردم استان برای اهدا خون مراجعه کرده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی در خصوص پرسش خبرنگار فارس در خصوص گلایه شهروندانی که شهرستان های آنها پایگاه انتقال خون ندارند نیز گفت: زیرساخت های ما نیازمند ترمیم و اصلاح اساسی هستند و در سطح استان تنها در شیروان دارای پایگاه ثابت هستیم و در اسفراین دو روز در هفته پایگاه سیار خونگیری مستقر می شود و این در شأن استان نیست.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی استانی است که به شدت نوع دوست و ایثارگر هستند، بیان کرد: ما در تلاش هستیم تا تعداد پایگاه ثابت و سیار انتقال خون استان را افزایش دهیم.

نوری ادامه داد: ما از لحاظ تامین خون بیمارستان های استان هیچگونه کمبودی نداریم و حتی در مواردی استان خراسان رضوی و سیستان بلوچستان را نیز در مواقعی که با کمبود مواجه می شوند تامین می کنیم.

نوری در خصوص زمان تحویل اتوبوس سیار اختصاص یافته به استان در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان نیز گفت: پیگیر هستیم تا ان شاالله طی یکی دو ماه آینده دو اتوبوس به استان تزریق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه غربالگری در خراسان شمالی تا یک ماه آینده راه اندازی می شود

آزمایشگاه غربالگری در خراسان شمالی تا یک ماه آینده راه اندازی می شود