مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-16فناوري

بسته اینترنت رایگان برای سه دهک اول یارانه بگیر فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار، - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعال سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار، اطلاعات مشمولینی که در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.

gov.

ir یا کد دستوری #1234*4* ثبت نام کرده اند، پس از صحت سنجی شماره ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه صرفاً سرپرستان خانوار های سه دهک اول مشمول این بسته ها می شوند، تاکید کرد: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده حدود 944 هزار نفر از سرپرستان خانوار ها که مشترک اپراتور های همراه اول، ایرانسل، رایتل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اینترنت رایگان برای سه دهک اول یارانه بگیر فعال شد

بسته اینترنت رایگان برای سه دهک اول یارانه بگیر فعال شد