مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:222022-08-16اقتصادي

جدیدترین تصمیم ها برای سفر اربعین


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق 6 میلیون تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سید مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در حاشیه جلسه این ستاد که با حضور استاندار کربلا در محل وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز استاندار کربلا نکاتی را بیان کرد و نکته قابل توجه وی درخواست ماندگاری کمتر در کربلا و همچنین ارائه خدمات مواکب ایرانی بعد از روز اربعین بود، چون برخی زوار روزهای بعد از اربعین هم در عراق می مانند و این درخواست برای رسیدگی بهتر و خدمات رسانی به زوار است.

وی افزود: قیمت حق پارکینگ در مرزها برای هر 24 ساعت 5 هزار تومان برای پارکینگ های شهرداری و برای پارکینگ های بخش خصوصی نیز 10 هزار تومان مشخص شد.

رییس ستاد اربعین گفت: هم چنین مقرر شد کنترل چگونگی تزریق واکسن نه در سامانه سماح و بلکه در مرزها، به دو روش انجام بگیرد؛ یکی اینکه زوار باید کارت واکسن همراه خود داشته باشند و یا اینکه کارت واکسن را در تلفن همراه خود نشان بدهند.

مبنای واکسن نیز دو دوز واکسن و یا در صورت گذشت شش ماه از تزریق دوز دوم، تزریق دوز یادآور است و اگر کسی دوز سوم را زده باشد، نیازی به دوز یادآور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تصمیم ها برای سفر اربعین

جدیدترین تصمیم ها برای سفر اربعین