مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 06:372022-08-17سياسي

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اصلاح طلبان مرزبندی خودشان را با سخنان میرحسین روشن کنند


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یادداشت میرحسین موسوی و تاکید بر اینکه شبهه افکنی اخیر سران فتنه نشان داد جهاد تبیین وظیفه این روزهای ماست گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته قبل یادداشتی از میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه سال 88 در فضای مجازی منتشر شد که موجب انتقادات گسترده ای شد.

این اعتراضات عمدتا نسبت به عباراتی از یادداشت مذکور بود که موسوی درباره برخی شهدای ایرانی مدافع حرم حضرت زینب(س) به کار برده بود.

نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ایران در این یادداشت، سردار شهید مجلس شورای اسلامی داشتیم که در ادامه آمده است: فارس: نظر شما در رابطه با یادداشت اخیر میرحسین موسوی چیست و چه چیزی باعث شده این افراد به شهدای مدافع حرم توهین کنند؟ آقاتهرانی: آن ها که ادعا می کنند در این کشور آزادی بیان نیست و نمی توانند حرفشان را بزنند، پس این دروغ ها، توهین ها و ادعاهای واهی که هر از گاهی مستقیم و غیرمستقیم منتشر می کنند و به دست همگان می رسد چیست؟ کدام حاکمیتی به این آقایان این قدر اجازه سخن می دهد؟ توهین کنندگان به مقدسات بیش از همه از برکات نظام بهره مند شده اند در واقع این آقایان چنان آزاد و مورد لطف جمهوری اسلامی قرار گرفته اند که هرچه بخواهند می گویند، تا آن جا که به راحتی به مقدسات نظام حمله می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اصلاح طلبان مرزبندی خودشان را با سخنان میرحسین روشن کنند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اصلاح طلبان مرزبندی خودشان را با سخنان میرحسین روشن کنند