مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 06:422022-08-17سياسي

اختصاص بالاترین رقم اعتباری سفرهای استانی به سیستان و بلوچستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بالاترین رقم اعتباری مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور به استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد عرب اول در جلسه بررسی وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به سیستان وو بلوچستان اظهارداشت: در سفر استانی رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در شهریورماه گذشته، مسائل مختلف استان به صورت میدانی بررسی و با 127 مصوبه همراه شد که 30 مصوبه آن تاکنون به صورت کامل اجرا شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با بیان این که 13وزارتخانه، چهار بنیاد، صندوق کارآفرینی امید و صدا و سیما در مرکز برای سیستان و بلوچستان مصوبه داشتند، ادامه داد: مجموع ریالی کل اعتبارات مربوط به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان 21 هزار میلیارد تومان و 250 میلیون یورو بوده که دو هزار میلیارد تومان آن از دی ماه تا پایان سال 1400 پیش از موعد محقق شده است که با اختصاص این اعتبار بسیاری از پروژه هایی که راکد و متوقف بودند و یا روند اجرایی کندی داشتند، فعال شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان درباره مهم ترین دستاوردهای سفر رییس جمهور به این استان، گفت: افتتاح نزدیک به 110 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی تا مردادماه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بالاترین رقم اعتباری سفرهای استانی به سیستان و بلوچستان

اختصاص بالاترین رقم اعتباری سفرهای استانی به سیستان و بلوچستان