مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-17اقتصادي

تلاش جهادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مجتمع پالایشگاهی گاز مایع 1200


سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تلاش جهادی کارکنان این شرکت برای تعمیرات اساسی و راه اندازی مجتمع پالایشگاهی گاز مایع 1200 با هدف جلوگیری از گازسوزی با تکیه بر دانش کارکنان این شرکت و بهره گیری حداکثری از تولید داخلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهدی محسنی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه اندازی این مجتمع به دست توانمند کارکنان پرتلاش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، روزانه 200 میلیون فوت مکعب گاز به عنوان خوراک پالایشگاه بید بلند خلیج فارس تامین می شو.

وی بیان کرد: از دیگر مزایای مهم راه اندازی مجتمع پالایشگاهی گاز مایع 1200 می توان به ارسال 20 هزار بشکه مایعات گازی به پتروشیمی بندر امام اشاره کرد.

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیریت این شرکت در آینده نزدیک این مجتمع توانایی تامین 200 میلیون فوت مکعب گاز پتروشیمی بید بلند خلیج فارس و 26 هزار بشکه مایعات گازی پتروشیمی بندر امام به دست توانای کارکنان تعمیرات و گاز و گاز مایع شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را دارد.

محسنی عنوان کرد:شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مجتمع پالایشگاهی گاز مایع 1200

تلاش جهادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مجتمع پالایشگاهی گاز مایع 1200