مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-17سياسي

متخلفان حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند


دو متخلف حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال از دستگیری دو متخلف حوزه آرد و نان خبر داد و اظهار کرد: تمامی نانوایی شهرستان خلخال با جدیت از سوی اعضای ستاد آرد و نان رصد می شود.

وی با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان خلخال در کنار دستگاه قضایی و ستاد آرد و نان در دستگیری متخلفین، افزود: تمامی اعضای ستاد آرد و نان وظیفه دارد به صورت روزانه ضمن سرکشی به واحدهای نانوایی، میزان پخت، وزن چانه، تعطیلی خودسرانه و سایر موارد تخلف همچون فروش آرد دولتی را کنترل و به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

فرماندار خلخال ادامه داد: قیمت نان روغنی در خلخال با چانه 350گرمی 5000 هزار تومان و قیمت نان محلی چای چورکی با چانه 200گرم 2500 تومان است؛ مردم در صورت مشاهده فروش غیر از قیمت اعلام شده ستاد آرد و نان حتما موضوع را به شماره 124 اطلاع دهند.

یحیی زاده با اشاره به قیمت های کذایی پخت نان روغنی با قیمت بیش از 5000هزار توان و گزارش های واصله مردمی، گفت: با متخلفین در حوزه آرد نان و کم فروشی برخورد قاطع انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: نانوایان توجه داشته باشند سفره و نان مردم خط قرمز مسوولین شهرستان خلخال است و نظارت ها شبانه روزی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند

متخلفان حوزه آرد و نان در خلخال دستگیر شدند