مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-17سياسي

قاچاق سوخت با کامیون در کرمانشاه/ قاچاق آرد از معضلات بزرگ استان است


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، نسبت به لزوم چاره اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق ساخت توسط کامیون ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد پورهاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه امروز در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، نسبت به لزوم چاره اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق ساخت توسط کامیون ها تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص قاچاق دام لزوم دقت نظر بیشتر مسؤولین شهرستان های مرزی را خواستار شد و افزود: دستگاه های کاشف در خصوص مبارزه با قاچاق احشام و دام دقت نظر لازم را داشته باشند که مردم متضرر نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه قاچاق آرد را از معضلات بزرگ کشور و استان دانست و گفت: باید با خاطیان در این عرصه برخورد قضایی جدی در همه سطوح انجام شود.

گفتنی است، سعید قاسمی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در ابتدای این نشست در خصوص اصلاحات انجام شده در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی را ارائه کرد.

دستور کار پایانی این نشست، قرائت حکم رییس حوزه هنری کرمانشاه به عنوان رییس جدید کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت با کامیون در کرمانشاه/ قاچاق آرد از معضلات بزرگ استان است

قاچاق سوخت با کامیون در کرمانشاه/ قاچاق آرد از معضلات بزرگ استان است