مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-17حوادث

پلمپ فروشگاه هایی که لباس های زاپ دار داشته باشند


رییس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق انسان و جعل گذرنامه در تهران خبر داد و گفت: 304 نفر از اراذل و اوباش سطح دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار حسین رحیمی، صبح چهارشنبه در طرح اقتدار پلیس امنیت، اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد با انواع و اقسام جرایم برخورد قاطع و شبانه روزی داشته باشد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با کلاه برداران، اراذل و اوباش و کری خوانان برخورد می کنند، این افراد تلاش می کنند تا فرهنگ ابتذال و بی حیایی را در جامعه اشاعه دهند.

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس امنیت 304 نفر از اراذل و اوباش سطح دار که اقدام به شرارت و نزاع و درگیری کرده بودند را در سومین مرحله از طرح اقتدار دستگیر کرد.

وی گفت: از این تعداد 304 نفر دستگیر شده 165 نفر آنها مزاحمان نوامیس در پارک ها، 44 نفر اوباش توزیع کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز فساد، 8 نفر اوباش که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می کردند، 24 نفر اوباشی که علاوه بر اوباش گری سلاح غیرمجاز هم خرید و فروش می کردند و 63 نفر عاملین تخریب، شرارت و نزاع و درگیری بودند.

رییس پلیس پایتخت افزود: در این مرحله از طرح اقتدار 51 قبضه سلاح کشف شده است که 27 قبضه آن جنگی و 24 قبضه بادی و شبه سلاح بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ فروشگاه هایی که لباس های زاپ دار داشته باشند

پلمپ فروشگاه هایی که لباس های زاپ دار داشته باشند