مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-17اقتصادي

جزییات تفاهم نامه ساخت مسکن بین شهرداری و انجمن سازندگان شهر تهران


رییس انجمن سازندگان مسکن جزییات تفاهم نامه ساخت مسکن فی مابین شهرداری تهران با انجمن سازندگان شهر تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیرو اجرای ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن در کشور قرارگاه جهادی ساخت مسکن در انتهای سال 1400 در مشارکتی و یا پیمانکاری در  طرح نهضت ملی مسکن انجام شود تا بتوان ساختمان هایی ایمن و با کیفیت در اختیار مردم پایتخت قرار داد.

 سعادت نژاد می گوید ساخت مسکن با کیفیت و ایمن و با قیمتی مناسب ازاهداف انجمن می باشد و این کار باید توسط افراد و شرکت های دارای تخصص و صلاحیت لازم انجام شود تا افرادی که بخش بزرگی از سرمایه خود را بابت خرید مسکن پرداخت می کنند با آرامش خیال این کار را انجام دهند.

انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران با همکاری شرکت های انبوه ساز و پیمانکاران دارای صلاحیت و سازندگان ذیصلاح  و همکاری های دولت و شهرداری تهران می تواند سهم مناسبی در ساخت مسکن با کیفیت در پایتخت داشته باشد.

در راستای اجرای این تفاهم نامه مقرر شد مسائل مربوط به صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری تهران تسهیل شود و سرعت صدور مجوزات لازم بالا برود و بروکراسی های مربوطه از بین برود تا بتوان هر چه سریعتر کار ساخت مسکن مطابق تفاهم نامه فوق را انجام داد در طرح فوق زمین می تواند جزو آورده هر یک از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تفاهم نامه ساخت مسکن بین شهرداری و انجمن سازندگان شهر تهران

جزییات تفاهم نامه ساخت مسکن بین شهرداری و انجمن سازندگان شهر تهران