مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-17سياسي

اعلام آمادگی حقوق دانان بسیجی کرمانشاه برای همکاری با شهرداری


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، از اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری تخصصی با شهرداری کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز در نشست هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان که با موضوع حقوق عامه،حقوق شهری و شهروندی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد، پیرامون نقش آفرینی حقوق دانان بسیجی در کمک به مدیریت شهری به منظور حفظ حقوق شهری و شهروندی سخن گفت.

وی اظهار کرد: حقوق دانان بسیجی ظرفیت بسیار مناسبی در جهت ارایه خدمات مشاوره تخصصی به همه ادارات و نهادها به منظور گره گشایی از مشکلات مردم و النهایه کمک به حفظ اعتماد عمومی مردم نسبت به  حاکمیت است که امیدواریم همه ادارات و شهرداری از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوق دانان استان برای همکاری تخصصی با شهرداری کرمانشاه، گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک شهرداری و بسیج حقوق دانان با احصای مصادیق جهات همکاری بتوانیم نقش آفرینی موثری در جهت کمک به مدیریت شهری داشته  باشیم.

وی همچنین از اعلام گزارشات موارد تضییع حقوق عامه به دادستانی استان خبر داد و گفت: هر جا نقض حقوق عامه و ترک فعل دستگاه های مختلف که منتج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی حقوق دانان بسیجی کرمانشاه برای همکاری با شهرداری

اعلام آمادگی حقوق دانان بسیجی کرمانشاه برای همکاری با شهرداری