مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-17سياسي

چهره کلیدی تحقیقات علیه ترامپ در انتخابات کنگره شکست خورد


چهره کلیدی جمهوری خواه تحقیق علیه رییس جمهور سابق آمریکا در کنگره از دور رقابت درون حزبی خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیز چنی عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، رقابت در انتخابات مقدماتی نمایندگان این حزب در کنگره را به رقیب هم حزبی واگذار کرد.

به نوشته وبگاه شبکه سی اِن اِن ، نتایج اولیه انتخابات در ایالت وایومینگ نشان می دهد هریت هِیجمَن رقیب چنی که از حمایت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برخوردار است، با اختلاف حدوداً دو برابری، پیروز خواهد شد.

لیز چنی دختر معاون جورج دابلیو بوش رییس جمهور اسبق آمریکا، یکی از ده عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا بود که سال گذشته به استیضاح ترامپ رأی مثبت داد.

این قانون گذار آمریکایی همچنین یکی از اعضای کلیدی کمیته منتخب تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در سال 2021 است.

به نوشته سی اِن اِن، لیز چنی هشتمین عضو جمهوری خواه از میان ده نماینده ای است که پس از دادن رأی مثبت به استیضاح دوم ترامپ، از دور رقابت های انتخاباتی خارج می شود.

این شبکه نزدیک به دموکرات ها نوشت، این تحولات نشان می دهد که ترکیب حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا در حال تغییر مسیر به سمت حامیان ترامپ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره کلیدی تحقیقات علیه ترامپ در انتخابات کنگره شکست خورد

چهره کلیدی تحقیقات علیه ترامپ در انتخابات کنگره شکست خورد