مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-17سياسي

هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی های دولت است


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی های دولت است تا مردم در جریان اقدامات خادمان دولت و دستگاه های اجرایی قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی های دولت است تا مردم در جریان اقدامات خادمان دولت و دستگاه های اجرایی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دولت از میان مردم و برای مردم است، گفت: ضروریست تا دستگاه های اجرایی اقدامات مردمی، جهادی و اشتغال آفرینی را بیشتر انعکاس دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دولت منتخب مردم است، افزود: کارکرد دولت، کارکرد نظام است لذا به هر میزان که بتوانیم امید آفرینی ایجاد کنیم بدون شک همراهی مردم با دولت هم بیشتر خواهد شد.

ناهیدی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و بیان عدم توانمندی های نظام هستند و این در حالیست که شاهد تلاش های شبانه روزی مدیران ارشد کشوری و به تبع آن مدیران استانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی های دولت است

هفته دولت فرصتی برای انعکاس توانمندی های دولت است