مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-17سياسي

پیشگیری از عرضه 324 کیلوگرم گوشت فاسد با ورود دادستان رباط کریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران؛ رحیم علیش پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از امحاء و معدوم سازی گوشت های فاسد با ورود مدعی العموم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وظایف دادستانی از حیث حقوق عامه و تاکیدات ریاست محترم کل دادگستری استان تهران مبنی بر نقش آفرینی ویژه دادستان ها در حوزه حقوق عامه و با عنایت به وصول گزارشاتی در خصوص تخلفات چند شرکت در حوزه نگهداشت گوشت های فاسد و یا قریب الانقضاء، دادستانی از حیث پیشگیری از عرضه احتمالی این گوشت ها نسبت به موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: با صدور دستورات قضایی لازم در این حوزه 324 کیلوگرم گوشت گوسفندی و گوساله که غیرقابل مصرف انسانی بودند، امحاء شدند.

وی در ادامه از پلمب سه واحد صنفی متخلف کشتار غیرمجاز و عرضه گوشت و مرغ و یک واحد محل احداثی سردخانه غیرمجاز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه محسوب می شود، دادستانی در این حوزه با خاطیان هیچ گونه مسامحه ای نخواهد کرد.

گفتنی است؛ پیش از این رییس کل دادگستری استان تهران در اولین نشست فصلی شورای برنامه ریزی مدیران دادگستری کل استان تهران ضرورت حساسیت مدیران و مسئولان واحدهای قضایی در خصوص مصادیق حقوق عامه را مورد تاکید قرار داده بود و در عین حال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از عرضه 324 کیلوگرم گوشت فاسد با ورود دادستان رباط کریم

پیشگیری از عرضه 324 کیلوگرم گوشت فاسد با ورود دادستان رباط کریم