مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-17اقتصادي

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی


تفاهم نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در نشست مدیران عامل امداد خودروایران و بانک آینده، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه همکاری های مشترک در حوزه ارایه خدمات خودرویی و بانک داری نوین میان دو مجموعه امضا شد و برای نخستین بار مشتریان یک بانک امکان دریافت خدمات خودرویی مورد نیاز خود را تنها از طریق گشایش یک حساب پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازارتباطات امدادخودروایران، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران در مراسم امضای این تفاهم نامه، با معرفی خدمات متنوع اشتراک طلایی و خدمات عمومی امدادی به تمامی دارندگان خودرو در سراسر کشور، از خدمات ویژه قابل ارایه به دارندگان کارت آینده به صورت تسهیلات اعتباری و تخفیفات خاص خبر داد.

میرحسینی با اشاره به امکان ارایه خدمات اختصاصی به اعضای باشگاه مشتریان و ارایه خدمات خودرویی با استفاده از زیرساخت های ایجاد شده و امکان استفاده مشتریان امدادخودروایران از پایانه فروش بانک آینده در سراسر کشور، بر همکاری مشترک این دو مجموعه در راستای ارایه خدمات مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی