مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-17سياسي

رییس جامعه مدرسین قم: قانون فراموشی برای حادثه عاشورا استثناء و کارایی ندارد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قانون تحول، فراموشی، کهنه شدن در جهان حاکم است و هر اتفاقی بعد از مدتی از ذهن ها فراموش می شود اما این قانون در حادثه عاشورا استثناء است و کارایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، آیت الله حسینی بوشهری ظهر امروز در همایش پیرغلامان حسینی اظهار داشت: قانون تحول، فراموشی، کهنه شدن در جهان حاکم است و هر اتفاقی بعد از مدتی از ذهن ها فراموش می شود اما این قانون در حادثه عاشورا استثناء است و کارایی ندارد.

رییس جامعه مدرسین با اشاره به اینکه مرثیه سرایی در روح و روان انسان تاثیر می گذارد، ادامه داد: در هر جامعه ای زشتی پدید آمد و چراغ معروف خاموش شد، انسان های مومن باید بپاخیزند و دل جامعه را روشن کنند و زشتی ها را کنار بزنند.

وی تصریح کرد: ما اگر تنها به منطق و استدلال بسنده کنیم و مسائلی نظیر عقلانیت، عاطفه و احساس را نادیده بگیریم راه کاروان حسین را نمیتوانیم بیابیم که در آن قدم بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مداحی حاج کاظم محمدی صبح امروز به همت سپاه خاتم الانبیاء در مصلی جمعه عسلویه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جامعه مدرسین قم: قانون فراموشی برای حادثه عاشورا استثناء و کارایی ندارد

رییس جامعه مدرسین قم: قانون فراموشی برای حادثه عاشورا استثناء و کارایی ندارد