مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-17پزشكي

فرصت سوزی ها مردم ساوه را از داشتن بیمارستان محروم کرد


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در سال گذشته به استناد ماده 56 دانشکده علوم پزشکی ساوه می توانست با استقراض از نظام بانکی بخش زیادی از هزینه مورد نیاز ساخت بیمارستان ساوه را تامین کند اما فرصت سوزی ها باعث سوختن این سهمیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، این سهمیه شد.

کریمی افزود: با توجه به پیشرفت قابل توجه پردیس دانشگاهی ساوه در مجاورت بیمارستان جدید انتظار داریم با حمایت شهرداری عملیات آسفالت دسترسی به محوطه انجام شود و منابع طبیعی نیز نسبت به ایجاد فضای سبز اقدام کند .

وی با اشاره به قدیمی بودن بیمارستان مدرس و نبود درآمد برای پیشبرد اهداف دانشکده اظهار کرد: برای پرورش پزشکان سطح بالا نیاز به تامین زیرساخت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان وجود دارد که امیدواریم با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی بخشی زیادی از این زیرساخت ها ایجاد شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی با اشاره به کنترل بیماری کرونا در پیک هفتم در ساوه گفت: در کشور ما پیک هفتم به خوبی مدیریت شد و در قیاس با کشورهای دارای قدرت و امکانات توفیقات خوبی حاصل شد به طوری که در پیک هفتم خوشبختانه آمار مرگ و میر در ساوه حدودا هفت نفر بود.

کریمی همچنان به اجرای طرح دارویار نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح منافع خواص کم شد و بسیاری از داروهای بیماران مزمن تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی ها مردم ساوه را از داشتن بیمارستان محروم کرد

فرصت سوزی ها مردم ساوه را از داشتن بیمارستان محروم کرد