مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:222022-08-17اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان های مشترک نفت و گاز در هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن خجسته مهر در نخستین آیین گردهمایی فعالان فرهنگی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تقریباً همه میدان های مشترک تعیین تکلیف شده اند، - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن خجسته مهر در نخستین آیین گردهمایی فعالان فرهنگی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه تقریباً همه میدان های مشترک تعیین تکلیف شده اند، از آغاز عملیات اجرایی میدان مشترک نفتی سهراب، یاران شمالی، یاران جنوبی، لایه نفتی پارس جنوبی و میدان گازی بلال در هفته دولت خبر داد و گفت: هم زمان با هفته دولت، ردیف بعدی پالایشگاه طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی نیز راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی شرکت ملی نفت، تولید ثروت برای کشور است، افزود: ما دارای ذخائر عظیم نفت و گاز هستیم بنابراین باید برای تولید و استفاده از آن برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ما در صنعت نفت به 160 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در این صنعت در طی 8 سال آینده نیاز داریم، تصریح کرد: در بخش توسعه میدان های نفت و گاز در دولت جدید با پشتکار و همت وزیر نفت در این بخش اقدام هایی جدی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان های مشترک نفت و گاز در هفته دولت

آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان های مشترک نفت و گاز در هفته دولت