مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-17اقتصادي

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی


تفاهم نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و امضا شد.

- اخبار شرکتها؛  تسهیلات اعتباری و تخفیفات خاص خبر داد.

میرحسینی با اشاره به امکان ارایه خدمات اختصاصی به اعضای باشگاه مشتریان و ارایه خدمات خودرویی با استفاده از زیرساخت های ایجاد شده و امکان استفاده مشتریان امدادخودروایران از پایانه فروش بانک آینده در سراسر کشور، بر همکاری مشترک این دو مجموعه در راستای ارایه خدمات مطلوب و ویژه به مشتریان تاکید کرد.

مدیرعامل امدادخودروایران با معرفی خدمات شرکت و امکان پاسخ گویی 40هزار تماس امدادی در روز، توسط مرکزپاسخگویی هوشمند ایران خودرو و با اشاره به امکانات و تجهیزات به کار رفته در 1300 ناوگان امدادی در سراسر کشور و فعالیت 10 دفترمنطقه ای در کلان شهرها به منظور بررسی دقیق فرآیند امدادرسانی در شهرها و مناطق مختلف کشور، از آمادگی کامل این شرکت برای ارایه خدمات امدادی در محل مورد نظر اعضا و مشتریان بانک آینده خبر داد.

براساس تفاهم صورت گرفته، تمامی اعضای طلایی و پلاتینیوم کلوپ بانک آینده امکان استفاده از خدمات ویژه اشتراک طلایی امدادخودروایران را در سراسر ایران خواهند داشت و در مقابل دارندگان اشتراک طلایی امدادخودرو ایران نیز از مزایای عضویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی

تفاهم امدادخودرو ایران و بانک آینده برای تلفیق خدمات خودرویی و بانکی