مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 04:472022-08-18اقتصادي

700 میلیارد به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شد


مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت 700 میلیارد تومان در قالب ارزش افزوده یه شهرداری های استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدجواد رستمی شب گذشته در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه وصول مالیات از مهمترین منابع درآمدی دولت محسوب می شود اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در وصول مالیات از 8 هزار میلیارد تومان سال قبل امسال 12 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه حدود دو درصد از مالیات وصولی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی است گفت: بیش از 90 درصد مالیات وصولی مربوط به شرکت های بزرگ از جمله صنایع پتروشیمی و پالایشگاه های گاز و کارخانه های بزرگ است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به تسلیم 43 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان خاطر نشان کرد: اظهارنامه های مالیاتی نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.

رستمی افزایش مودیان مالیاتی مشاغل را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان امور مالیاتی حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک در اولویت قرار داده به گونه ای که تعامل با آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کاهش دغدغه کسبه و فعالان اقتصادی از اولویت ها است گفت: سال گذشته از هشت هزار میلیارد تومان مالیات وصولی در استان سهم اصناف و کسبه 340 میلیون تومان بود و هیچ فشاری بر اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شد

700 میلیارد به شهرداری های استان بوشهر پرداخت شد