مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-18اقتصادي

کلنگ زنی ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت در هفته دولت


محمدتقی قزل سفلی فرماندار شهرستان مینودشت صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ساخت و بهره برداری این درمانگاه تخصصی، شاخص دسترسی اهالی شهرستان 80 هزار نفری مینودشت به خدمات درمانی افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: طی این هفته در مجموع 133 پروزه عمرانی و خدماتی و اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار 2 هزار و 521 میلیارد و 390 میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: از مجموع پروژه های هفته دولت امسال مینودشت 74 پروژه عمرانی و خدماتی ( 58 پروژه افتتاحی و 16 طرح کلنگ زنی) است که برای عملیات اجرایی آن ها هزار و 861 میلیارد و 693 میلیون ریال هزینه شده یا خواهد شد.

به گفته وی، افتتاح مدرسه نیکان با اعتبار تقریبی 94 میلیارد ریال، بهره برداری از چمن مصنوعی با اعتبار 71 میلیارد ریال، افتتاح بهسازی و آسفالت قطعه دوم جاده قلعه قافه - وامنان با اعتبار 37 میلیارد ریال و پروژه سیم به کابل شهر دوزین با اعتبار 12 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب آشامیدنی شهرک عبدالهی با اعتبار تقریبی 34 میلیارد ریال و آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی با 110 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی مینودشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت در هفته دولت

کلنگ زنی ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت در هفته دولت