مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-18حوادث

کشف 816 قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی4 ماه گذشته


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری، تعداد 816 قبضه سلاح شامل حدود 343 قبضه سلاح جنگی و 473 قبضه سلاح شکاری در استان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، ضمن تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی کرمانشاه با قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی جدی در کرمانشاه مطرح بود، بنابراین برخورد با قاچاقچیان و عرضه کنندگان موارد مخدر به صورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار است.

وی ادامه داد: متأسفانه قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باعث آسیب رساندن به جوانان و فروپاشی زندگی های بسیاری شده اند، در این راستا ضابطین دستگاه قضایی همواره در تلاش هستند تا ضمن شناسایی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، برای کاهش آمار اعتیاد در استان قدم بردارند.

دادستان کرمانشاه یادآور شد: براین اساس، طی چهارماهه اول امسال یک تُن و 490 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که رقم قابل توجهی است.

وی در ادامه به بالا بودن آمار تیراندازی ها در کرمانشاه و وجود تعداد قابل توجهی سلاح مجاز و غیرمجاز در دست مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه به دنبال این هستیم که مانع از ورود سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 816 قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی4 ماه گذشته

کشف 816 قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی4 ماه گذشته