مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-18اقتصادي

آموزش رایگان اسکواش در همدان/ رشد 60 درصدی جذب ورزشکار


رییس هیأت اسکواش استان همدان از اجرای طرح موفقیت آمیز آموزش رایگان اسکواش خبر داد و گفت: امسال شاهد رشد 60 درصدی در جذب ورزشکار بیمه شده هستیم.

- اسدالله ربانی‎مهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره وضعیت اسکواش اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی که از سوی همکاران ما در مجموعه هیأت انجام گرفته و همچنین توسعه زیرساخت های این ورزش همدان را به قطب اسکواش کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت‎های ما به حدی خوب بوده است که طی چند سال گذشته از رتبه‎ هشتم جدول ارزیابی فدارسیون پله پله به رتبه سوم رسیده‎ایم و امروز یکی از قطب‎های اسکواش کشور هستیم.

رییس هیأت اسکواش استان همدان در ماه های اخیر و بر اساس برنامه ریزی هیأت، اقدامات مؤثری در خصوص توسعه این رشته ورزشی، ایجاد و تجهیز زیرساخت ها و معرفی اسکواش به علاقه مندان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در بخش برنامه های بلندمدت به توسعه زیرساخت های اسکواش توجه شده و اعتبارات خوبی برای احداث سالن اسکواش در همدان با همکاری سازمان مدیریت و استانداری اختصاص یافته است.

ربانی‎مهر تأکید کرد: با ساخت و تکمیل این سالن بیشتر مشکلات ما حل خواهد شد زیرا در حال حاضر تنها کورت اختصاصی ما، در مجموعه شهرداری قرار دارد و بیشتر فشار ما روی این سالن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رایگان اسکواش در همدان/ رشد 60 درصدی جذب ورزشکار

آموزش رایگان اسکواش در همدان/ رشد 60 درصدی جذب ورزشکار