مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-18سياسي

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد


فرماندار ساری با بیان اینکه درب فرمانداری ساری به روی همه باز است، گفت: اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد؛ ما با گذشتگان در تعامل هستیم و تلاش آنان را ارج می نهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نوبخت، رسانه ها را یکی از ارکان توسعه در جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه باید نقد سازنده داشته باشد تا جامعه به پیشرفت برسد.

وی با اشاره به اینکه ساری نیازمند پیشرفت است در مرکز استان نباید دنبال اسطوره سازی باشیم، افزود: لازم است با ایجاد شهر فرهنگی(زنده نگه داشتن آیین ها و سنت ها) توجه دادن نخبگان به شهر مرکز مازندران را به بالندگی برسانیم.

فرماندار ساری، بر لزوم رعایت تقوای سیاسی و پارسا منشی بر مسائل سیاسی تاکید کرد و گفت: همگرایی، هم پذیری و هم شنوی ما را به سمت هم بختی هدایت می کند؛ هم بختی نقطه اشتراک انسجام و پیوند فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تاکید براینکه ظرفیت های خفته و معطل مانده شهرستان ساری باید پیدا شود و با استدلال و منطق برای توسعه شهر گفت وگو کنیم، تصریح کرد: با بهره گیری از تجربیات گذشتگان و استفاده از دانش نخبگان باید زمینه رشد را برای آیندگان فراهم کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه در شهرستان ساری به دنبال کرامت شهر هستیم، افزود: در کرامت شهر نخبگان اجماع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد

اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد