مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-18اقتصادي

امضای 13 میلیارد دلار قرارداد بین ازبکستان و عربستان


ازبکستان و عربستان سعودی در چارچوب سفر رییس جمهور ازبکستان به شهر «جده» قراردادهایی به ارزش بیش از 13 میلیارد و 100 میلیون دلار امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان و عربستان سعودی در چارچوب سفر شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان به شهر جده قراردادهای به ارزش بیش از 13 میلیارد و 100 میلیون دلار امضا کردند.

در چارچوب سفر شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان به عربستان سعودی در شهر جده چهارمین نشست شورای بازرگانی ازبکستان و عربستان سعودی برگزار شد.

در این نشست از طرف عربستان سعودی خالد الفالح وزیر سرمایه گذاری این کشور و روسای بیش از 30 شرکت بزرگ عربستان و از طرف ازبکستان جمشید خواجه یف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی این کشور، روسای وزارتخانه ها، ادارات، بانک های تجاری و کارخانجات بزرگ صنعتی شرکت کردند.

طرفین در این نشست بر سطح بالای و جنبه اعتماد روابط متقابل که در نتیجه تلاش های مقامات دو کشور بیش از پیش توسعه یافته است، تأکید کردند.

در این نشست، فرصت های موجود برای گسترش همکاری در زمینه های سرمایه گذاری، صنعتی، تجاری و اقتصادی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

طرف سعودی بر موثر بودن اصلاحات در دست انجام در ازبکستان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 13 میلیارد دلار قرارداد بین ازبکستان و عربستان

امضای 13 میلیارد دلار قرارداد بین ازبکستان و عربستان