مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-18اقتصادي

نانوایی ها یک هفته زیر ذره بین تعزیرات می رود


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل قصد دارد از 29 مرداد ماه به مدت یک هفته از همه نانوایی های آزاد پز و دولتی بازدید و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی کند.

- محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ارائه نان بی کیفیت با وزن کمتر، گرانفروشی، فروش اجباری مانند نان کنجدی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم رعایت ساعات کار و تعطیلی خودسرانه و تخلفاتی دیگر توسط تعدادی از متصدیان نانوایی های دولتی و آزادپز سبب بروز نارضایتی عموم شهروندان و افزایش شکایت های مردمی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای اجرای طرح ویژه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی نانوایی در سراسر کشور اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان متبوع و به منظور حفظ و صیانت از حقوق مصرف و جلوگیری از تخلفات احتمالی، این اداره کل از 29 مرداد ماه به مدت یک هفته انجام گشت های مشترک خود از نانوایی ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این اداره کل با متخلفان برخورد قاطع و قانونی و در اسرع وقت و خارج از نوبت به پرونده های متشکله رسیدگی می کند.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی ها یک هفته زیر ذره بین تعزیرات می رود

نانوایی ها یک هفته زیر ذره بین تعزیرات می رود