مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-18ورزشي

مربی تیم ملی هندبال: حق ما در بازی های اسلامی، قهرمانی بود


سطح مسابقات بالا بود و به جز آذربایجان، 5 تیم دیگر یعنی ایران، قطر، عربستان، مراکش و ترکیه از شرایط خوبی برخوردار بودند؛ - شهداد مرتجی مربی اصفهانی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پس از کسب عنوان سومی در بازی های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و به جز آذربایجان، 5 تیم دیگر یعنی ایران، قطر، عربستان، مراکش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون هندبال شرایطی فراهم شود تا تجربه بازیکنان در مسابقات بین المللی ارتقا یابد و با آمادگی کامل به مسابقات جهانی برویم.

وی در خصوص ادامه حضورش در سپاهان نوین نیز گفت: من قرارداد خود را تمدید کردم؛ تمرینات تیم 3 هفته است که شروع شده و بازیکنان بیشتر به انجام کارهای بدنی پرداختند.

مرتجی افزود: من هم پس از بازگشت به اصفهان تمرینات را زیر نظر خواهم داشت، برای فصل جدید 6 بازیکن غیربومی جذب کردیم و بقیه بچه ها از اصفهان هستند؛ حسین صالحی، بهشاد فاتحی زاده، فواد فرهادی، علی اهوازی، مهران حسینی و رضا عزتی بازیکنانی هستند که به سپاهان نوین اضافه شدند.

سرمربی سپاهان نوین با بیان این که سیاست گذاری باشگاه سپاهان در این فصل توجه بیشتر به بازیکنان جوان و بومی است، بیان داشت: تصمیم باشگاه بر این بود که میانگین سنی تیم پایین بیاید و بازیکنان اضافه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم ملی هندبال: حق ما در بازی های اسلامی، قهرمانی بود

مربی تیم ملی هندبال: حق ما در بازی های اسلامی، قهرمانی بود