مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-18اقتصادي

مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی معرفی شد


معاون وزیر راه و شهرسازی جعفر شهامت را به عنوان مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی، گفت 208 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که 113 هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی افزود برنامه ریزی برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی انجام شده و تلاش می کنیم تا خراسان رضوی با توجه به گستردگی و ضرورت های راه روستایی در این زمینه بطور کامل بهره مند شود.

 سیاست های دولت موجب افزایش ترانزیت با کشورهای همسایه می شود یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از اقدامات زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در مورد تهیه نقشه راه حمل و نقل کشور و نوسازی ناوگان حمل و نقل در بخش های مختلف گفت: ترمیم راه های اصلی، شریانی ،فرعی و روستایی خراسان رضوی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

 وی به وضعیت کامیون ها، اتوبوس ها و لزوم نوسازی ناوگان مسافری و باری استان، اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات راه های استان نقاط حادثه خیز متعدد است که جان مسافران و زائران را به خطر می اندازد و ضروری است که راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این موضوع توجه ویژه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی معرفی شد

مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی معرفی شد