مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-18حوادث

بازداشت خفتگیر بزرگراه تهران / اعتراف به 100 سرقت


متهم پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم زورگیری از زن جوان در بزرگراه نیایش به همراه 100 فقره سرقت به عنف در سطح خیابان های شهر تهران اعتراف کرد.

- دادستان تهران از دستگیری خفتگیری که با قمه در یکی از بزرگراه های پایتخت به یک خانم حمله کرده بود، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری فردی از یک خانم سوار بر خودرو در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، پس تشکیل پرونده قضایی در دادسرای تهران، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری متهم به ضابطان و ماموران انتظامی ابلاغ شد.

  وی افزود: در این رابطه پس از اقدامات انجام شده متهم پرونده توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شد و در حال حاضر روند تحقیقاتی از وی در حال انجام است.

  دادستان تهران با اشاره به اینکه مردم بدانند برخورد قاطع قضایی و بدون اغماض با این افراد انجام خواهد شد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و در این رابطه با هیچ فردی تعارفی نداشته و موارد با جدیت پیگیری خواهد شد.

  رییس پلیس آگاهی پایتخت: زورگیر در یک عملیات منسجم دستگیر شد   سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک خانم در ترافیک بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت خفتگیر بزرگراه تهران / اعتراف به 100 سرقت

بازداشت خفتگیر بزرگراه تهران / اعتراف به 100 سرقت