مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-18حوادث

دستگیری زورگیر بزرگراه نیایش/ اعتراف متهم به 100 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم زورگیری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری خبر داد که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود.

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک خانم در ترافیک بزرگراه نیایش، موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

  رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه فیلم این زورگیری در فضای مجازی جنجال زیادی ایجاد کرده بود، ادامه داد: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن همراه زن جوان را سرقت کرده است.

  سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.

  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیر بزرگراه نیایش/ اعتراف متهم به 100 فقره سرقت

دستگیری زورگیر بزرگراه نیایش/ اعتراف متهم به 100 فقره سرقت