مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-18اقتصادي

استاندار تهران: سالانه 41 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان تهران تولید می شود


سالانه بیش از 41 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان تهران تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، محسن منصوری استاندار تهران ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک مجموعه تولیدی ماهیان زینتی در شهرستان اسلامشهر و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان تهران در زمینه تولید ماهیان زینتی دومین استان کشور است که سالانه بالغ بر 41 میلیون قطعه ماهی زینتی در این استان تولید می شود.

منصوری افزود: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ظرفیت تولید ماهیان زینتی در استان تهران به حدود 45 میلیون قطعه در سال افزایش می یابد که این از ظرفیت های ویژه و ناشناخته استان است که باید در حوزه ماهیان زینتی یک باب تازه ای باز شود.

وی با اشاره به ظرفیت مجموعه تولید ماهیان زینتی در شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: یکی از ویژگی های این مجموعه، تولید ماهیان زینتی منحصربه فرد است که علاوه بر آن در نزدیکی بازار مصرف هم قرار دارد، بسیاری از اهالی تهران به وجود ماهیان زینتی که جنبه زینت بخشی به منازل و مراکز تجاری و اداری دارد، علاقه مند هستند.

استاندار تهران تاکید کرد: به نظر می رسد بازار خوبی در این زمینه در تهران وجود داشته باشد که امیدواریم با برنامه ریزی که جهاد کشاورزی انجام می دهد بتوانیم ظرفیت تولید ماهیان زینتی را در این استان افزایش دهیم و فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: سالانه 41 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان تهران تولید می شود

استاندار تهران: سالانه 41 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان تهران تولید می شود