مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-18سياسي

اقتدار امروز کشور را مدیون صبر آزادگان هستیم


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز میهن اسلامی مدیون صبر آزادگان در شکنجه گاه های رژیم بعث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه در آیین تجلیل از آزادگان لشکر 23 تکاور ولایت های شما به خصوص همسرانتان نبود امروز کشور ما در اینجا و در این جایگاه قرار نداشت.

امیر نجفی گفت: اکنون جانبازان زیادی هستند که روی تخت بیمارستان ها هستند و نمی توانند در کنار خانواده خود سکنی گزینند، زیرا مشکلات جسمانی عمیقی دارند که قادر به اقامت در منازلشان نیستند.

وی به سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آزادگان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند که شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غضب شده بودید و خداوند شما را به کشور اسلامی بازگرداند .

وی با بیان اینکه آزادگان آبروی ملت اسلامی هستند، تصریح کرد: امروز خداوند را شاکر هستیم که تمام دشمنان بعثی در زباله دان تاریخ هستند زیرا بویی از انسان نبرده بودند ضمن اینکه رنج و مرارتی که شما کشیدید را عزت می گذاریم.

خبر خوش به بازنشستگان ارتش فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی به پنج ماموریت امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امروز کشور را مدیون صبر آزادگان هستیم

اقتدار امروز کشور را مدیون صبر آزادگان هستیم