مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-18ورزشي

لیگ برتر/ ملوان 1 - 3 استقلال


با شروع نیمه دوم تیم استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 58 و روی ضربه سر عارف غلامی مدافع پیش تاخته خود به گل مساوی دست یابد اما این پایان کار نبود چون در دقیقه 78 مهدی قایدی بازیکن تازه وارد استقلال توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

- تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در یک دیدار خانگی مغلوب تیم استقلال تهران شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران از ساعت 19 روز پنجشنبه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت استقلال با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

  در نیمه اول این دیدار ابتدا تیم استقلال تهران فرصت مناسب گلزنی بدست آورد اما سجاد شهباززاده مهاجم این تیم نتوانست از این فرصت سود ببرد و ضربه وی پس از اصابت به بدن یکی از مدافعان ملوان، راهی کرنر شد.

  پس از این موقعیت، بازی به تعادل کشیده شد و ملوانان توانستند میانه میدان را با دوندگی های بیشتر در اختیار بگیرند و سرانجام سجاد بازگیر بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 27 با یک ضربه دقیق دروازه تیم استقلال را باز کند تا ملوان با همین تک گل نیمه اول را پیروز به رختکن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر/ ملوان 1 - 3 استقلال

لیگ برتر/ ملوان 1 - 3 استقلال