مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-18حوادث

سرقت بدون آثار جرم!


اعضای یک باند اتباع خارجی که به منازل، مغازه ها و خودروها دستبرد می زدند در حالی با تلاش نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شدند که هنوز برخی از متهمان فراری هستند و تحت تعقیب قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر این که دو دستگاه خودروی پژو 206 و پژو پارس به منزلی در منطقه گلشهر مشهد تردد دارند که گاهی پلاک های متفاوتی روی آن ها نصب شده است،حساسیت این خبر بلافاصله نیروهای انتظامی را به تکاپو واداشت و بدین ترتیب با دستور فرمانده انتظامی مشهد، بررسی دقیق این ماجرا به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد.

ساعتی بعد گروهی از کارآگاهان رصدهای اطلاعاتی را آغاز کردند و به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد تصاویری از دو خودروی مذکور در برخی از صحنه های سرقت ثبت شده است.

به همین دلیل ماجرا از اهمیت ویژه ای برخوردار شد و کارآگاهان با کسب دستورات قضایی، مخفیگاه یاد شده در منطقه گلشهر را به محاصره درآوردند و مورد بازرسی قرار دادند.

در این عملیات دو خودروی پژو در حالی با پلاک های جعلی کشف شد که تعداد زیادی پلاک سرقتی یا دست نویس نیز در محل وجود داشت.

کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد که در این عملیات ضربتی و هماهنگ دو تبعه خارجی سابقه دار را دستگیر کرده بودند به بازرسی دقیق در مخفیگاه دزدان پرداختند و علاوه بر 300 گرم طلا و 12 دستگاه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت بدون آثار جرم!

سرقت بدون آثار جرم!