مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 02:022022-08-18اقتصادي

50 واحد تولیدی راکد در بوشهر احیا می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 50 واحد تولیدی راکد در بوشهر، امسال احیا می شود و حل مشکلات واحدهای تولیدی این استان نیز شتاب می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به مشکلات شش بنگاه اقتصادی استان بوشهر درحوزه صمت ، جهاد کشاورزی ، شیلات و میراث فرهنگی رسیدگی و برای مانع زدایی از تولید آنها تصمیم گیری شد.

وی افزود: در راستای تاکید  رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید و اشتغالزایی انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و بانکهای عامل استان بوشهر  با تعامل و همکاری بیشتر، نسبت به شتاب بخشی به اجرای مصوبه های این کارگروه، در مسیر حمایت بیشتر از تولیدکنندگان گام بردارند.

صفوی ادامه داد: طرح های تولید انواع آبمیوه و نوشابه، واحد تولیدی رنگ و رزین ، طرح پرورش شترمرغ ، عمل آوری ماهی و سایر آبزیان دریایی و شرکت ساختمانی بخشایش جنوب دشتی از واحدهای اقتصادی بودند که در این نشست به مشکلات آنها رسیدگی شد.

صفوی عنوان کرد: در پایان مصوب شد با هدف فعالسازی این واحدها، مسائل و مشکلات سد راه مانند تسریع درپرداخت تسهیلات بانکی، موافقت با انشعاب آب مورد نیاز، تقسیط بدهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد تولیدی راکد در بوشهر احیا می شود

50 واحد تولیدی راکد در بوشهر احیا می شود