مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-19سياسي

مهمترین درخواست مردم از رییسی چیست؟


سنجیده و اجرایی بودن مصوبات سفرهای استانی، تاکید بر حضور بی واسطه بین مردم، تشریفاتی و تبلیغاتی نبودن و هزینه های پایین انجام سفر را از مزیت های سفرهای دولت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محمد حسینی در برنامه تلویزیونی رو در رو با موضوع بررسی دستاوردهای سفرهای استانی دولت سیزدهم گفت: دولت با روحیه مردمی و جهادی در قالب برنامه های مختلف از جمله سفرهای استانی کنار مردم حضور داشته و در مسیر گره گشایی از مشکلات گام بر می دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به تاکید دولت بر عملیاتی و اجرایی بودن مصوبات سفرهای استانی گفت: دولت اهتمام ویژه ای به دقیق و سنجیده بودن مصوبات سفرهای استانی دارد و همراه با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کرد این سفرها با کمترین هزینه و در زمان کوتاهی به سرانجام برسد.

لذا بلافاصله بعد از شروع به کار دولت، سفرهای استانی را آغاز کرد.

این در حالی است که دولت های گذشته بعضاً بعد از 6 ماه از شروع دولت، سفرهای استانی خود را آغاز کردند و پس از حداقل دو سال موفق به سفر به تمام استانها شدند اما دولت مردمی در کمتر از یکسال به تمام استان ها سفر کرد.

نمایندگان با دولت در سفرهای استانی رییس جمهور تعامل دارند حسینی با بیان اینکه در جریان جلسات برنامه ریزی سفرهای استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور فعال دارند، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین درخواست مردم از رییسی چیست؟

مهمترین درخواست مردم از رییسی چیست؟