مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-19سياسي

اولین شهید مدافع حرم زرند موجب آزادی 2 زندانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، علی عظیمی جرجافکی در درگیری های اخیر مدافعان حرم و سربازان از جان گذشته اسلام در سوریه، به شهادت رسید و به عنوان اولین شهید مدافع حرم زرند افتخاری بزرگ را در دفتر ایثارگری این شهرستان به ثبت رساند.

شهید علی عظیمی در 23 رمضان سال 96 به اولین شهید مدافع حرم برای آزاد 2 زندانی در زرند در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، توسط خانواده شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند و در آستانه برگزاری سالگرد این شهید والامقام،  2 زندانی جرائم غیر عمد از زندان رهایی یافتند.

سید رضا حسینی فرماندار زرند گفت: با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به تبع آن ایثار اجتماعی، شاهد افزایش بیش ازپیش این گونه اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه خواهیم بود.

جعفری جانشین دادستان زرند از آزادی 2 جوان زندانی جرایم غیرعمد توسط خانواده شهید مدافع حرم خبر داد و افزود: زندانیان آزادشده به دلایل مالی و جرائم غیرعمدی در زندان به سر می بردند که به همت خانواده شهید عظیمی به کانون گرم خانواده بازگشتند.

جعفری جانشین دادستان زرند ضمن تقدیر از خانواده شهید عظیمی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه می تواند الگویی باشد برای سایر شهروندان نیک اندیش که کمک های خود را برای آزادی همنوعان خود اختصاص دهند که به طور ناخواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهید مدافع حرم زرند موجب آزادی 2 زندانی شد

اولین شهید مدافع حرم زرند موجب آزادی 2 زندانی شد