مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-19بين الملل

ژنرال صهیونیست: به ارتشی ضعیف تبدیل شده ایم که پشت دیوار پنهان می شود


یک ژنرال ذخیره رژیم صهیونیستی می گوید که ارتش این رژیم روحیه رزمی خود را از دست داده و به ارتشی ضعیف تبدیل شده که پشت دیوارهای بتنی پنهان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش و جهاد در غزه به عقب گرد اسراییل منجر خواهد شد و افزون بر خسارت های اقتصادی و اجتماعی به ساکنان شهرک ها در بلندمدت به ویژه کاهش مدت زمان آتش بس بین جنگ ها، [تل آویو] قدرت مانور زمینی یا اقدام در چند جبهه را از دست خواهد داد.

این ژنرال صهیونیست در ادامه سران سیاسی و نظامی این رژیم را به بی توجهی به نیروی زمینی از ترس تاوان دهی و جلوگیری از تلفات جانی متهم کرد و افزود: این حقیقت باعث شده است که حماس و جهاد احساس کنند در برابر یک ارتش ضعیف قرار دارند که جرأت اقدام زمینی را ندارد.

این مسئله باعث شده است روحیه و انگیزه آن ها برای اقدام بالا برود.

وی ادامه داد: اسراییل دیوار، موانع زمینی و ستون های بتنی چند میلیارد شِکِلی (واحد پول رژیم صهیونیستی) می سازد و نیروی هوایی به تنها نماینده برای انجام اقدامات نظامی تبدیل شده است.

اما نیروی هوایی نمی تواند به تنهایی در جنگ موفق شود.

بهترین دلیل، جنگ با غزه و عملیات نگهبانان دیوار (اشاره به جنگ سیف القدس) است که طی آن، زیرساخت ها، تونل ها، جادها و خانه ها با بمب های هوشمند بمباران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: به ارتشی ضعیف تبدیل شده ایم که پشت دیوار پنهان می شود

ژنرال صهیونیست: به ارتشی ضعیف تبدیل شده ایم که پشت دیوار پنهان می شود