مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-19سياسي

147 موکب اصفهانی آماده خدمت ٰرسانی به زائران اربعین هستند


جعفر عسگری رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با بیان اینکه اربعین اقدامی جهانی، بسترساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و تمرینی برای ظهور است، اظهار داشت: اگر پژوهشگران ارزش، جایگاه و شأن اربعین را در حوزه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی مورد بررسی قرار دهند و معرفت افزایی اتفاق بیفتد، این ارزش و جایگاه بر همگان روشن و طبق شأن آن برنامه ریزی خواهد شد اما اگر از دستاوردهای آن برای بشریت و شیعه غفلت شود و به اندازه کافی سرمایه گذاری نشود موجب نارسایی هایی خواهد شد.

  وی پیرامون شعار محوری اربعین امسال خاطرنشان کرد: شعار محوری اربعین امسال که با کشور عراق نیز هماهنگ شده است انا من حسین(ع) است.

  عسگری با بیان اینکه کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین با محوریت ستاد توسعه و بازسازی، کار خود را از چند ماه قبل آغاز کرده و موکب داران خود و امکانات شان را آماده کرده اند تا عازم شوند، عنوان کرد: پس از استان های تهران و خوزستان، استان اصفهان با 147 موکب، بیش ترین تعداد موکب را برای خدمت رسانی به زائران دارد.

  رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان پیرامون جزییات استقرار موکب های استان اصفهان تصریح کرد: 82 موکب در کربلا، 34 موکب در مسیر نجف تا کربلا، 16 موکب در نقاط صفر مرزی و تعدادی محدود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 موکب اصفهانی آماده خدمت ٰرسانی به زائران اربعین هستند

147 موکب اصفهانی آماده خدمت ٰرسانی به زائران اربعین هستند