مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-19بين الملل

واکنش ها به هجوم نظامیان رژیم صهیونیستی به نهادهای حقوق بشری فلسطینی


حمله مأموران رژیم صهیونیستی به دفاتر 7 نهاد غیر دولتی فلسطینی، واکنش های گسترده ای را در سطح جهان به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هجوم روز پنجشنبه مأموران سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات اسراییلی برخلاف پیشنهادات ارائه شده برای بازبینی اتهامات جهت تعیین این مسئله که آیا بودجه ها به محل دیگری اختصاص یافته یا خیر، هیچ مدرک قانع کننده ای به سازمان ملل یا آژانس های مربوطه در فلسطین اشغالی ارائه نکردند که ادعای آن ها را تأیید کند .

این بیانیه می افزاید: گستره قانون ضد تروریستی که سال 2016 در اسراییل تصویب شده و تأثیر آن بر پیش فرض بی گناهی افراد، نگرانی هایی جدی در زمینه [نقض] قوانین بین المللی ایجاد کرده است .

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نیز زدن برچسب تروریستی بر این 7 نهاد که 6 مورد آن ها متعلق به گروه های حقوق بشری هستند را موجب نگرانی دانست.

این نهاد وابسته به سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام تأسف برانگیز تروریستی اعلام کردن این گروه های مردم نهاد از سوی اسراییل، با هیچ شواهد معتبر و محکمی همخوانی ندارد .

دفتر نماینده سازمان ملل در امور فلسطین نیز اعلام کرد ارتباط این گروه های حقوق بشری با نهادهایی که از سوی صهیونیست ها تروریستی اعلام شده اند، بهانه ای اثبات نشده است و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به هجوم نظامیان رژیم صهیونیستی به نهادهای حقوق بشری فلسطینی

واکنش ها به هجوم نظامیان رژیم صهیونیستی به نهادهای حقوق بشری فلسطینی