مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-19سياسي

حمله به سلمان رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است


حمله به سلمان رشدی زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه بخش رودبارقصران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رودبارقصران اظهار کرد: که جمعه شب، قبل از شروع سخنرانی خود، مورد حمله قرار گرفت و طبق برخی گزارش ها قدرت بینایی و تکلم خود را از دست داده است.

وی گفت: در نخستین ماه های پس از انتشار کتاب و بالاگرفتن اعتراضات مسلمان به محتوای ضد دینی آن، رشدی در طول یک ماه بیش از پانزده بار محل سکونت خود را تغییر داد اما در نهایت در 20 ثانیه شکار شد.

حجت الاسلام حسنی بیان کرد: حمله به سلمان رشدی، اول زنگ خطری بود به عاملان ترور سردار سلیمانی که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند، چقدر انتقام به آنها نزدیک است و دوم نشان از این است که حرف امام(ره) برزمین نخواهد ماند و بسان تیری که از چله رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد.

وی با اشاره به مذاکرات بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته بیش از هر زمان به توافق، نزدیک هستیم، لکن یک مانع بزرگ وجود دارد و آن عبارت است از اراده سیاسی غرب برای تمکین در برابر اراده ملت بزرگ ایران و وزیرخارجه ایران نیز دوشنبه شب اظهار داشت که منتظر نظر غرب درباره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به سلمان رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است

حمله به سلمان رشدی زنگ خطری برای عاملان ترور سردار سلیمانی است