مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:072022-08-19فناوري

شایعات هفته؛ از فوت غلام پیروانی تا نصف شدن خلافی ها


در این گزارش نگاهی به مهمترین شایعات منتشر شده هفته گذشته انداخته ایم.

- از شایعه تا واقعیت: هفته گذشته فضای رسانه ای و  مجازی کشورمان شایعات زیادی را به خود دید از شایعه فوت غلامحسین پیروانی تا شایعه  نصف شدن خلافی خودروها ؛ در ادامه نگاهی به مهمترین شایعات هفته گذشته می اندازیم.

    * ماجرای عدم ارسال پیامک به کاربران تلگرام و اینستاگرم چند روزی می شود که کاربران پلتفرم پیامرسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرم می گویند، دیگر برای شان کد تایید از طریق پیامک ارسال نمی شود و این موضوع را با مسدود شدن آن توسط اپراتورهای داخلی مرتبط دانسته اند.

    در این راستا، دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در صفحه توییتر خود با تکذیب موضوع مسدود کردن پیامک ها، اعلام کردند که هیچگونه تغییر و محدودیتی توسط آنها در این خصوص ایجاد نشده و دریافت نشدن پیامک، به دلیل سیاست جدید این پلتفرم ها است.

* تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها در هفته ای که گذشت شایعه ای مبنی بر نصف شدن خلافی خودروها در فضای مجازی منتشر که این موضوع واکنش پلیس را به همراه داشت.

حسن زاده، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا در این باره ضمن تکذیب این ادعا، گفت: هموطنان به اخبار کذب و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند و برای کسب اطلاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات هفته؛ از فوت غلام پیروانی تا نصف شدن خلافی ها

شایعات هفته؛ از فوت غلام پیروانی تا نصف شدن خلافی ها