مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 06:122022-08-20ورزشي

رقابت 380 اسکیت سوار مازندرانی از 16 شهر مازندران در آمل


در رقابت های اسکیت سرعت قهرمانی باشگاه های مازندران 380 ورزشکار دختر و پسر در قالب 32 تیم از 16 شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به میدان رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اسکیت سرعت قهرمانی باشگاه های مازندران از روز گذشته به میزبانی این شهرستان برگزار شد و در این رویداد مسابقات مهم ورزشی380 ورزشکار دختر و پسر در قالب 32 تیم از 16 شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به میدان رفتند.

رییس هیأت اسکیت مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی باشگاه های مازندران به مدت یک روز به میزبانی آمل برگزار شد و این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با رقابت 16 تیم از شهرستان های مازندران پیگیری شد.

حسین خیری نیا با اشاره به هدف برگزاری مسابقات، افزود: این رقابت ها به منظور استعدادیابی، شناخت توانمندی و معرفی نفرات برتر بود تا افراد منتخب با تقسیم بندی در رشته های زیرمجموعه رشته اسکیت آموزش های لازم را فرا بگیرند و برای برگزیده گان اردوهای مستمر و منسجم با حضور اساتید برجسته برگزار شود.

وی تصریح کرد: تیم اسکیت مازندران طی ماه های آینده باید در مسابقات مختلفی حضور یابد، تیم اسکیت رول بال استان در بخش دختران و پسران آماده مسابقات قهرمانی کشور دوم تا هشتم شهریور به میزبانی شهرستان کاشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 380 اسکیت سوار مازندرانی از 16 شهر مازندران در آمل

رقابت 380 اسکیت سوار مازندرانی از 16 شهر مازندران در آمل