مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 06:272022-08-20حوادث

صدور دستور پیگیری برای فوت راننده خودروی سوخت بر در زاهدان


معاون فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان از دستور ویژه سردار احمد طاهری به بازرسی برای موضوع مجروحیت منجر به فوت راننده خودروی سوخت بر در زاهدان خبر داد.

- علی رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اقدام واحد گشتی انتظامی زاهدان در جهت متوقف کردن خودروی حامل سوخت و مجروح شدن منجر به فوت راننده خودروی سوخت بر، بازرسی انتظامی استان با هماهنگی دادستان نظامی مرکز استان به موضوع ورود کرد و مأمور به رسیدگی و بررسی دقیق این حادثه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع این حادثه در همین ارتباط تعدادی از جوانان و سوخت بران با تجمع غیرقانونی در مقابل پاسگاه و ستاد انتظامی زاهدان در بلوار شهید طباطبایی نسبت به اختلال در تردد خودرو های شهروندان اقدام کردند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به سعه صدر و عدم برخورد پلیس با تجمع کنندگان خاطرنشان کرد: با حضور معتمدین، ریش سفیدان و اولیای دم و همچنین دادستان نظامی و جانشین انتظامی استان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در خصوص فوت راننده خودرو سوخت بر، افراد پس از در جریان گرفتن رسیدگی ها متفرق شدند.

سرهنگ رحیمی ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده با اشاره به اینکه حفظ امنیت خط قرمز پلیس است، بیان کرد: باید اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور پیگیری برای فوت راننده خودروی سوخت بر در زاهدان

صدور دستور پیگیری برای فوت راننده خودروی سوخت بر در زاهدان